Ogłoszenie (07.08.2023 r.)
Zakres obowiązków:
- dekretowanie oraz księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- sporządzanie i wysyłanie deklaracji VAT oraz JPK
- czynny udział przy sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego
- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
- współpraca z audytorami i instytucjami zewnętrznymi
- naliczanie opłat na lokale mieszkalne
- bieżąca obsługa mieszkańców oraz uzgadnianie rozrachunków
- windykacja należności ( korespondencja z dłużnikami, współpraca z kancelarią prawną oraz komornikiem )
- prowadzenie bieżącej korespondencji z mieszkańcami w zakresie opłat
Wymagania:
- min 3-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości
- wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne finanse/rachunkowość
- dobra organizacja pracy oraz umiejętności analityczne
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- znajomość programu Excel, Word ( pakiet office )
- mile widziana znajomość systemu księgowego DOM5
Oferujemy:
- pracę od poniedziałku do piątku
- pełny wymiar czasu pracy
- umowę o pracę
Podania prosimy składać w Sekretariacie Spółdzielni do dnia 15.09.2023.